Gandrīz svētais... ja vien ne marcipāns. Ekspress aptauja. Treneris Andris Lūsis

02.02.2018, Almaza Pirha

Likkni patika rakstu
Gandrīz svētais... ja vien ne marcipāns. Ekspress aptauja. Treneris Andris Lūsis

Viņus dēvē par trendseteriem, influenseriem, ambasadoriem, zīmola advokātiem un opinion leaders. Taču pamatdoma ir viena. Domu līderi – cilvēki, kuru viedoklis rod ietekmi uz plašākām cilvēku masām. Bieži vien līderi ir ne vairāk kā mākslīgi uzpūsts ziepju burbulis - pateicoties instagram rīkiem un uzpirktiem sekotājiem. Šoreiz vēlos iepazīstināt ar tiem, kuru profilos rodu iedvesmu es pati. Novērtēt viņu izcilās (un ne pārāk) spējas būs iespēja jums pašiem. Es, kā jau parasti, uzdošu man interesējošos jautājumus.

Andris Lūsis, treneris, Latvijas čempions un pasaules vicečempions pauerliftingā. Izskatīgs, sieviešu mīlulis. Tautā runā, ka ir precējies. Tomēr ne jau par to ir stāsts. Reiz Andra vadībā saņēmu gribu dūrē, lai 2-3 reizes nedēļā slīpētu augumu. Iesākumā tas pretojās... veicot pietupienus un atspiešanās. Rezultātā, laižot pasaulē trešo bērniņu, pludmalē varēju atrādīties vienā peldkostīmā, bez pareo.

Izglītots cilvēks, sporta un pareizā uztura entuziasts.  Par žāvēto vistiņu un šampānieti viņam dzirdot labāk nepieminēt – paliks kauns. Kauns par savām gastronomiskajām vājībām. Viņš nav runātīgs, tomēr vienmēr atradīs laiku jebkuram jautājumam... sākot no: kāpēc man ir resni ceļgali... un cik šokolādes sieriņus varu atļauties apēst pēc treniņa...

Treniņu laikā viņš ņems vērā jūsu fizisko stāvokli, bez spīdzināšanas, par cik nodala sportistus un vēlmi par varītēm panākt sapņu augumu. No kluba dosieties prom pārgurusi, taču visnotaļ laimīga. Ar mēru noslogota, tomēr nākamā treniņa gaidās.

Tas laikam būtu viss, kas jums ir jāzin. Pētiet viņa profilu facebook un instagram un lasiet par viņa perfektā rumpja noslēpumu.

3 produkti no melnā saraksta

Diez vai ieraudzīsiet mani ēdam kartupeļus, maizi un konfektes.

3 produkti, bez kuriem tavs uzturs nav iedomājams.

Gaļa, avokado, marcipāns. No našķiem šis ir vienīgais, ko varu atļauties.

Marcipāna kvalitātes mēraukla ir mandeļu un cukura attiecība: jo vairāk mandeļu, jo kvalitatīvāks un dārgāks marcipāns. Vidēji mandeļu saturs ir 1/3 va 1/3 atkarībā no izstrādājuma. Našķa enerģētiskā vērtība ir liela, 100 g produkta satur 480 kkal, tāpēc skaidrot, kādēļ marcipāns augumam var būt kaitīgs, ir lieki. Marcipāna galvenā vērtība ir koferols tā sastāvā, kas satur vērtīgo E vitamīnu - koferols stājas pretī aterosklerozes attīstībai un cīnās ar stresu.

3 obligātie vingrinājumi, kad pilnvērtīgam treniņam laika neatliek.

Ja ir iespēja aiziet līdz sporta zālei, tad pietupieni, vilkme, atspiešanās. Ja treniņš noris mājās: pietupieni, atspiešanās un planka poza.

Ko iesākt nākamajā dienā, ja iepriekšējā vakarā tika notiesāts trekns kūkas gabals, šampānieša pudele vai katliņš ar pelmeņiem?

Nebendēt sevi ar domu, ka tādēļ dzīve ir beigusies un tu tūdaļ uzresnēsies. Jādzīvo vien tālāk un jādodas pretī savam mērķim. Turpini savu treniņu plānu, kā līdz šim. Pieaudzēt lieko svaru vienas dienas laikā ir nereāli!!!

***

Planka poza ir viens no populārākajiem un efektīvākajiem vingrinājumiem. Tas liek strādāt ne tikai vēdera un plecu muskuļiem, bet gan visam ķermenim kopumā. Jau pēc regulārām divu nedēļu nodarbībām tu novērosi, ka muskuļi ir nostiprinājušies.

Turiet ķermeni taisni! Apgulies uz grīdas ar vēderu uz leju. Saliec rokas elkoņos 90 grādu leņķi un atbalsties uz elkoņiem guļus. Ķermenim jāveido taisna līnija. Atbalsties tikai uz apakšdelmiem un kāju pirkstgaliem.

Kājām, tāpat kā pēcpusei, jābūt taisnai un saspringtai. Pareizas planka pozas izpildes laikā mugurkaula jostasvietai jābūt plakanai. Proti jostasvietu nedrīkst nedz saritināt, nedz izvērst uz āru.

Vingrinājums jāpilda izelpā, noturēšana – līdz mērenam muskuļu sasprindzinājumam. Turies šādā pozīcijā cik vien ilgi spēj: iesākumam ir gana ar 30 sekundēm. Ikreiz palielini laiku par 10 sekundēm. Es planka pozā varu noturēties 12 minūtes. Tālāk kļūst elementāri garlaicīgi.

 

komentāri

  • Reklāmkarogs

Ставьте like и читайте!