Zelta likumi izcilas sēžas iegūšanai." /> Iedarbība uz "piekto punktu". Zelta likumi izcilas sēžas iegūšanai. | 3ade.lv

Ставьте like и читайте!

Iedarbība uz "piekto punktu". Zelta likumi izcilas sēžas iegūšanai.

09.04.2018, 3ade.lv

Iedarbība uz

Pirms gadiem piecpadsmit sieviešu dibena popularitāte strauji auga un joprojām viena no pievilcīgākajām sievietes ķermeņa daļām netaisās atdot savas pozīcijas. Mēs vērsāmies pie četriem kvalificētiem speciālistiem, lai noskaidrotu, kā sēžas zonu padarīt skaistu un reljefu un kāpēc ne vienmēr attaisnojas aicinājums «pietupties jebkurā nesaprotamā situācijā».

Autore: Marianna Hodaša

Pirmais, kas parasti nāk prātā, kad domājam par sēžas formas uzlabošanu, ir sports. Bet ar ko sāk? Kad vingrojumi ir visefektīvākie? Vai skaista dibena formas iegūšanai jāievēro īpaša diēta? Uz šiem jautājumiem atbildēja televīzijas programmas Matriarhat Sport producente un Latvijas Sieviešu spēka sporta veidu federācijas prezidente Andželina Romanoviča. 

A.R. Mūsdienu cilvēka dzīvesveids nereti noved pie sēžas muskuļus atrofijas, jo mēs vairāk sēžam, nevis skrienam, tāpēc muskuļu tonusu ir grūti atgūt pat ar fiziski smagiem pietupieniem. Ja gribam iegūt skaistu dibenu bez plastiskās ķirurģijas, jāsāk ar funkcionālu treniņu. Ir jāiemāca visiem muskuļiem strādāt kopā, nevis iedarboties uz katru atsevišķi. Visu muskuļu grupu harmoniska attīstība veido skaistu un sportisku figūru. ar trenažieriem jūs varat nostiprināt noteiktus muskuļus, bet jūsu ķermenis neko neiemācās, jo jūs nestimulējat galvenos stabilizējošos muskuļus. Trenažieris to dara jūsu vietā. Funkcionālā treniņā, pie kā pieder, piemēram, dekaliftings, jūs praktiski visu laiku stāvat kājās un, kad kaut ko ceļat, viss ķermenis jānotur līdzsvarā. 

Dekaliftinga mērķis ir sasniegt optimālus rezultātus. Tā vietā, lai dzītos pakaļ rekordiem šaurā jomā, šis sacensību sporta veids ir virzīts uz ķermeņa vispusīgu un ilgtermiņa attīstību.

Iespējams, iesākumā funkcionālie vingrinājumi jūs var nobiedēt, īpaši tad, ja esat pieraduši trenēties tikai uz trenažieriem. Tas ir daudz sarežģītāk! Funkcionālie vingrinājumi prasa lielāku psiholoģisku un fizisku atdevi nekā vingrinājumi uz trenažieriem. aplūkosim dažus no tiem, un ar laba trenera palīdzību progress būs pārsteidzošs.


UNIVERSĀLĀ KAREIVJA TRENIŅI

Universālie vingrinājumi ir pieejami katrai sievietei, un to veikšanai obligāti nav jāiet uz trenažieru zāli – arī mājās daudziem ir hanteles. Tiesa, ar 3 kg smagām hantelēm būs par maz, vajag vai nu komplektu līdz 20 kg, vai arī saliekamās hanteles, kuru svaru var mainīt.

1. vingrinājums. Hanteles vilkšana pie pleca.

Viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem vingrinājumiem, īpaši, ja to veic no dziļā pietupiena stāvokļa. Šeit strādā kājas, plecu josla un sēžas muskuļi. Ņemam hanteli un iesēžamies ceļgalos, virzot gurnus paralēli grīdai (var izpildīt dziļā pietupienā). Pēc tam iztaisnojamies un vienlaikus velkam hanteli pie pleca. atgriežamies sākuma pozīcijā. Pietiek ar 3 –5 piegājieniem un 15–20 atkārtojumiem (katrai rokai).


2. vingrinājums. Pietupieni ar hantelēm.

Ņemam no grīdas hanteles, turam taisnās rokās vertikāli sāniem, plaukstas uz iekšpusi. Kājas plecu platumā, pēdas uz āru. sasprindzinām vēdera muskuļus un virzām iegurni atpakaļ un iesēžamies ceļgalos, turot rokas vertikāli sāniem. Šis vingrinājums ļoti labi attīsta dibena muskuļus, īpaši, ja to dara supersērijā ar hanteļu vilkšanu taisnām kājām. Pēc pietupienu sērijas ar hantelēm (10–12 reizes) bez atpūtas pārejam pie noliekšanās (3. vingrinājums) ar tām pašām hantelēm un pieliekam vēl 10–12 atkārtojumus. Kopā 3 piegājieni.


3. vingrinājums. Noliekšanās ar hantelēm stājā (rumāņu vilkme ar hantelēm).

Paņemiet hanteles rokās ar plaukstām pret sevi un turiet pie gurnu līnijas. Nolieciet kājas plecu platumā, ceļgali nedaudz ieliekti, iztaisnojiet muguru un sasprindziniet presi. Tā ir sākuma pozīcija. Ieelpā ar taisnu muguru lēnām virziet dibenu un iegurni atpakaļ, bet hanteles gar gurnu priekšpusi līdz ceļgalu līmenim. Nonākot trajektorijas zemākajā punktā, kad mugura praktiski ir paralēli grīdai, sasprindziniet gurnus un dibenu un izelpā pamazām iztaisnojiet augumu, pārnesot svaru uz pēdām. atgriezieties sākuma stāvoklī. Izpildiet 3 piegājienus ar 10–12 atkārtojumiem.

«uzpumpēt dibenu» izolēti, bez faktoru kompleksa, jums neizdosies. Tās ir gan lielas slodzes, gan pareizs uzturs un treniņi vismaz četras reizes nedēļā ne vien sēžas, bet obligāti arī kāju muskuļiem. Turklāt ne visi vingrinājumi jums būs piemēroti, jo ir kontrindikācijas

Kad esat apguvuši šos vingrinājumus un nav nepatīkamu sajūtu locītavās un muskuļos, jūs varat pāriet pie smagākiem bāzes vingrinājumiem, tādiem kā stieņa vilkšana stājā, pietupieni ar svaru stieni. 

Treniņu variantu ar mazām slodzēm (mazās sākas no 50% no vienas reizes maksimuma*) un lielu atkārtojumu skaitu var izmantot, ja ir liekais svars un ievēro diētu svara samazināšanai. Tas ir labākais veids, kā atbrīvoties no taukiem sēžas zonā.

 

UZTURA JAUTĀJUMS

Olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu proporcija uzturā praktiski ir nemainīga visos sporta veidos, un tā ir 1:1:4. Taču dibena muskuļu palielināšana nav savienojuma ar stingru diētu svara samazināšanai. Uzturam jābūt sabalansētam. Pamatā ir olbaltumvielas, jo tieši tās palīdz audzēt muskuļus.

Galvenais vērtīgo olbaltumvielu avots ir olas un teļa gaļa, vistas fileja un liesās zivis, skābpiena produkti un pākšaugi. Taukus izvēlamies tikai vērtīgos – bez tiem veselīgs uzturs nav iedomājams! Tāpēc uzturā iekļaujam aukstā spieduma augu eļļas, treknās zivis un riekstus. Un visbeidzot ogļhidrāti. Nav runa par ātrajām uzkodām un saldumiem, no kā varam iedzīvoties celulītā un liekajos kilogramos, bet par saliktajiem ogļhidrātiem, kas lēnām uzsūcas un nodrošina organismu ar «ilgspēlējošu» enerģiju. Visvienkāršāk saliktos ogļhidrātus varam uzņemt ar graudaugu ēdieniem, pilngraudu maizi un sausajām brokastīm bez cukura.


FORMAI UN IZMĒRAM IR NOZĪME

Kas ietekmē dibena formu un kā pareizi izvēlēties vingrinājumus sēžas zonai, lai nekaitētu veselībai? No medicīnas viedokļa par to stāsta VCA Aura fizioterapeits Aleksandrs Barbakadze.


A.B.: Dibena apaļumu forma ir atkarīga no daudziem faktoriem – piemēram, jo vairāk šajā zonā tauku, jo mazāk redzami muskuļaudi. Pat ja muskuļi ir spēcīgi, dibens ar lielu tauku slāni izskatīsies pēc «teatrāla priekškara». Nozīme ir arī individuālām īpatnībām: iegurņa leņķim un jostasvietas izliekumam. Ja iegurnis ir vertikāls, tad dibens, visticamāk, būs plakans kā vīrietim. Savukārt, ja izliekums ir liels, «piektais punkts» burtiski ir atbīdīts atpakaļ un sava stāvokļa dēļ vizuāli izceļas. Tāda uzbūve ir raksturīga dienvidniecēm. Taču liels izliekums ļoti bieži rada krustu zonas problēmas.

Vingrinājumu ir ļoti daudz – izklupieni, pietupieni, palēcieni un kāpieni uz paaugstinājuma, kāju vēzieni. Taču ķermenis ātri pierod pie vienveidīgām kustībām, un muskuļi pielāgojoties darbojas ar minimālu slodzi. Ja palielina piegājienu skaitu, jāmaina arī vingrinājumu forma. Vai arī vienā treniņā jādažādo vingrinājumi ar mazāku piegājienu skaitu. Būtībā ir jāmaina gan vingrinājumu veidi, gan temps, gan apstākļi, kuros jūs tos izpildāt, – trenažieru zāles vietā reizēm noskrieniet krosu brīvā dabā ar kāpumiem augšup vai lejup.


VERSIJA «SLINKAJIEM»

Bet ja esat nolēmuši uzlabot sēžas zonu radikālā ceļā? ar ko implantu ievietošana atšķiras no lipofīlinga? Kāpēc saudzīgākais variants nav piemērots visām sievietēm? Gluteoplastikas (gurnu plastikas) nianses atklāj sertificēts plastikas ķirurgs, Dr.med. Dāvids Griškjans.

D.G.: Brazīlietes visā pasaulē ir slavenas ar saviem skaistajiem dibeniem, tāpēc plastikas ķirurgu un viņu pacientu orientieris nav kaut kāds nekonkrēts liels «piektais punkts». Svarīga nozīme ir gan formu apaļumam, gan sēžas tvirtumam, gan proporcijai ar vidukļa izmēru, kur starpībai jābūt vismaz 20 cm.

Lai iegūtu labākas dibena formas, šodien pamatā izmanto divus veidus – implantus un lipofīlingu. sēžas skulpturēšana ar implantiem ir indikācija tām pacientēm, kurām nav sava tauku slāņa pārstādīšanai sēžas zonā. Lai operācijas efekts būtu optimāls, ārkārtīgi svarīga nozīme ir implanta izmēram – tas nedrīkst būt ne par mazu, ne lielu. Gan vienā, gan otrā gadījumā zem ādas būs redzamas tā kontūras. Lai gan implantam ir mūža garantija, izveidotajā «kabatā» tas var novirzīties un ir jāveic papildu korekcijas. Vēl viens obligāts jebkuras plastiskās operācijas noteikums ir nemainīgs pacientes svars. Citādi visas manipulācijas var izrādīties veltīgas.
Turklāt pēc jebkuras ķirurģiskas iejaukšanās ir pēcoperācijas periods, kad jāievēro ārsta norādījumi. Šajā gadījumā būs jārēķinās ar to, ka būs rētas, pietūkums un vairākus mēnešus jānēsā speciāla kompresijas veļa.


Dr. med. Jānis Ģīlis, plastikas ķirurgs, Latvijas Plastikas ķirurgu asociācijas prezidents (LPĶA)

J.Ģ.: Meitenes, kas katru dienu seko Kardašjanai, nāk un grib mainīt sēžas formu. Ievietojot implantus sēžas zonā, tiem jāatrodas starp muskuļu šķiedrām. Kāpēc ne zem – tāpēc ka ir kontrindikācijas. Kāpēc ne virs – tāpēc ka tad implants zem ādas ir redzams. Pirmais ārsts un celmlauzis šajā jomā ir Konstantino G. Mendieta, kas ir arī vairāku grāmatu autors. sekojot viņa praksei, redzu, ka pēdējos gados šādas operācijas viņš veic arvien mazāk. acīmredzot pieredze un rezultāts nav attaisnojis cerības.
Ja nepieciešams, es lieku implantus, bet sēžas kontūru atjaunošanai un uzlabošanai priekšroku dodu lipofīlingam jeb, sēžas rajona konturēšanai ar autologu (pašas pacientes) tauku transplantāciju.

 

Skatoties uz saviem darbiem, varu teikt, ka jūs neatšķirsiet, vai tas ir radīts ar rokām vai dabisks. Rezultāts pilnībā atbilst skaistuma kanoniem. Implantus lieku, ja ir iedzimti defekti, pēc traumām un slimībām. Implants vienmēr konturēsies, veicot kādas noteiktas kustības. Bet lipofīlingam ir garantēts rezultāts. Ja gribat dabiskas ķermeņa kontūras un netaisāties tievēt vai dzemdēt, tad es iesaku lipofīlingu. Tā ir ķirurģiska metode, kad pacienta taukus no vienas ķermeņa daļas pēc speciālas attīrīšanas ievada sēžas zonā, kur ir zemādas tauku deficīts. Tādā veidā tiek palielināts dibens, tas iegūst skaistu apaļīgu formu, paaugstinās ādas tonuss un tvirtums. statistika rāda, ka no pārstādītajiem taukiem jaunajā statistika rāda, ka no pārstādītajiem taukiem jaunajā vietā paliek un iedzīvojas 65-80 %. dažkārt, lai iegūtu vislabāko rezultātu, tiek veiktas atkārtotas procedūras ar 6-12 mēnešu intervālu. Pēc lipofīlinga ir tikai mazas, ne vairāk kā 3 mm lielas dūrienu vietas.

Lai arī kādas metodes jūs izvēlaties, ņemiet vērā, ka īsā laikā iegūt skaistu ķermeni var tikai sapņos. Efektīvu rezultātu spēj dot tikai apzināts un plānveidīgs darbs.
Veiksmi grūtajā Sevis pilnveidošanas ceļā!

 

Avots: BEAUTY CLOUD

komentāri

  • Reklāmkarogs
  • Reklāmkarogs