Ставьте like и читайте!

INOMEDIS+ #BEAUTYEKSPERTI ESTĒTISKĀS KLĪNIKAS ATVĒRŠANA, IEVĒROJOT PROFESIONĀLO ĒTIKU

10.01.2021, 3ade.lv

INOMEDIS+  #BEAUTYEKSPERTI   ESTĒTISKĀS KLĪNIKAS ATVĒRŠANA, IEVĒROJOT PROFESIONĀLO ĒTIKU

INOMEDIS+

#BEAUTYEKSPERTI

ESTĒTISKĀS KLĪNIKAS ATVĒRŠANA, IEVĒROJOT PROFESIONĀLO ĒTIKU

Katru gadu Rīgā parādās jauninājumi pakalpojumu sfērā - skaistumkopšanas saloni, estētiskie centri, klīnikas. Pacients vienmēr meklēs “savu ārstu”, kuram viņš var pilnībā uzticēties. Taču tajā pat laikā nozīmīga loma izvēles veikšanā ir modernajiem kosmetoloģijas centriem ar mūsdienīgām tehnoloģijām. Tā ir objektīva realitāte. 

Uzņēmējdarbība medicīnas nozarē, kaut arī estētikas kontekstā, ir saistīta ar cilvēka veselību un pat dzīvību, un tāpēc tā ir viena no atbildīgākajām uzņēmējdarbības formām. Tehnoloģiju un preparātu izmantošana ikdienas darbā ir viens no atbildības rādītājiem. Par to, kā tiek izveidotas pasaules, nevis vietējā līmeņa klīnikas, mēs runājām ar JEVGĒNIJU VEINŠTEINU, estētiskās medicīnas nozares ekspertu komandas Inomedis Aesthetic Group valdes locekli.


JEVGĒNIJS VAINŠTEINS, VALDES LOCEKLIS INOMEDIS AESTHETIC GROUP

 

Jevgēnij, Jums ir liela pieredze estētisko klīniku un medicīnas centru konsultēšanā un aprīkošanā. Pēc Jūsu domām, kā pietrūkst klīnikām Latvijā, kāds aprīkojums nepieciešams? 

Daudzas Latvijas klīnikas ir aprīkotas un veiksmīgi izmanto mūsdienīgu aprīkojumu, taču diemžēl, līdz pat šai dienai, klīniku īpašnieku un pašu ārstu kolektīvā pastāv viedoklis, ka klīnikas aprīkošana ar modernām tehnoloģiskām iekārtām nav uzskatāma par klīnikas attīstības prioritāti. Šāda pieeja, manuprāt, ir uzskatāma par kļūdainu, jo jau tuvākajā nākotnē šādas klīnikas zaudēs savu pacientu loku, kuri ar katru dienu kļūst arvien zinošāki un izvēlīgāki. Pacienti pārzina vadošos zīmolus un populārākos tehnoloģiskos risinājumus, tādēļ viņu prasības ar katru dienu pieaug. Es uzskatu, ka mūsdienīgā klīnikā, īpaši estētiskās medicīnas nozarē, nav pieņemama darba pieeja bez moderno tehnoloģiju izmantošanas. 

Ārsts veido komandu — jūs veidojat atbilstoša aprīkojuma piedāvājumu?

Jā, tieši tā — mēs cenšamies būt kā konsultanti jebkurā iniciatīvas posmā, neatkarīgi no tā, vai klīnika ir tikai atvēršanas sākumposmā vai vēlas paplašināt, varbūt atjaunot jau esošas klīnikas aprīkojumu. Mēs vienmēr cenšamies ieklausīties klientu vēlmēs, bet gadās arī domstarpības, kas liek mūsu klientam apdomāt sava redzējuma pareizību, un mēs, savukārt, sniedzam eksperta vērtējumu šādai vīzijai, pamatojot izvēli ar argumentiem PAR un PRET. Mums ir svarīgi, lai mūsu klients apzinātos visus sava viedokļa pozitīvos un negatīvos aspektus, nepieķertos nevienam mītam.
Minēšu piemēru ar lāzerepilāciju. Bieži esam dzirdējuši — Aleksandrīta lāzers ir labākais! Varbūt kādreiz tas tā arī bija, taču mūsdienu tehnoloģijas ir attīstījušās, un Aleksandrīta lāzeri vairs nespēj konkurēt ar modernajām diodu lāzeru priekšrocībām — droša matiņu epilācija visa gada garumā, nesāpīga procedūra, netiek izmantoti palīgmateriāli un procedūras ātrums.


Nosauciet, lūdzu, tendences... kāds aprīkojums un kādas procedūras mūs sagaida nākotnē?

Es vēlos uzsvērt vairākus jauninājumus dermatoloģijas un triholoģijas jomā, īpaši atzīmējot mākslīgo intelektu, ko izstrādājis vācu dermatoskopisko sistēmu novators FotoFinder, kas neapšaubāmi ir inovatīvākais risinājums ļaundabīgas melanomas diagnostikā. Jauni algoritmi palīdz gan mūsu jaunpienācējiem, gan pieredzējušiem dermatologiem diagnosticēt ļaundabīgos jaunveidojumus, kas var izraisīt šo agresīvo slimību, un, tāpat kā jebkurā onkoloģiskajā patoloģijā, mums ir svarīgi to atklāt pēc iespējas agrāk. Triholoģijas nozarē, kā inovatīvāko risinājumu, es īpaši vēlos atzīmēt alopēcijas AGA ārstēšanas metodi, izmantojot cilmes šūnas. Šī metode nav jaunizgudrojums un tiek praktizēta jau vairākus gadus, tās darbības pamatā ir matu augšanas atjaunošana, izmantojot paša pacienta šūnas. Taču biomateriāla iegūšana, lai sekmīgi varētu veikt ārstēšanu, prasīja vairākas nedēļas un pat mēnešus, kā arī tūkstošiem eiro lielu ieguldījumu. Izrāviens šajā jomā bija Rigenera sistēma, kas ļāva iegūt biomateriālu dažu minūšu laikā un pēc tam to ievadīt pacientam. Šī pieeja ļauj trihologam pusstundas laikā veikt sarežģītu procedūru, un tā rezultātā pacients ietaupa daudz naudas un pārdzīvojumu.


"Ja jūs esat nolēmuši atvērt klīniku vai privātpraksi, tad vēlos jums sniegt padomu — nekad neapsveriet iespēju iegādāties trešās klases aprīkojumu. 

Mūsdienās daudzi uzņēmēji piedāvā Ķīnā ražotas iekārtas — a la Europas kvalitāte — attiecīgi, tās tiek piegādātas pa daļām no Ķīnas un komplektētas Eiropas rūpnīcās. No šādiem ražotājiem, pieprasot sertifikātu, labākajā gadījumā saņemsiet CE sertifikātu, kas pielīdzināms sertifikātam, ko izsniedz sadzīves tehnikai (tējkanna, putekļsūcējs utt.). 

Mēģiniet pieprasīt CE sertifikātu, kas apstiprina iekārtas izmantošanu medicīniskos nolūkos. Iegādājoties analogus, jūs vienā mirklī kļūstat par trešās klases iestādi, un izmainīt savu tēlu nākotnē būs jau daudz grūtāk."

 

Acīmredzami, ka klīnikas aprīkojuma nozīmīgumu nedrīkst ignorēt, pat ja esat izveidojis izcilu speciālistu komandu. Kāda ir Jūsu loma šajā procesā?

Mūsu uzņēmumam ir ļoti plaša pieredze estētiskās medicīnas jomā (vairāk nekā 8 gadi) un diezgan plašs klientu ģeogrāfiskais izvietojums (Baltijas valstis, Baltkrievija un Austrumāfrika). Mūsu mērķis ir iegūt klienta uzticēšanos mūsu zināšanām, attiecīgi — mūsu partneris var pilnvērtīgi pievērsties savam biznesam un klīnikas aprīkojumu veiksmīgai turpmākai darbībai atstāt mūsu, kā jomas ekspertu, pārziņā. Mūsu uzņēmuma pieredzē ir ne viens vien gadījums, kad šādas partnerības rezultātā tiek izveidoti veseli veiksmīgu medicīnas centru tīkli. Jauna medicīnas centra biznesa plāna izstrādes vai paplašināšanas posmā mēs apzināmies, ka runājam par nopietnu ieguldījumu, un mūsu uzdevums ir novērst potenciālā klienta bailes un bažas, optimizēt aprīkojuma un palīgmateriālu izmaksas un piedāvāt ērtākos variantus, lai klīnika spētu atļauties modernāko aprīkojumu, ko radījuši labākie pasaules zīmoli, ietaupot resursus klīnikas iekārtošanai.
Piedāvājumu sistēma tiek veidota individuāli un globāli sadalīta vairākos aspektos: apmācība, finansēšana, apkalpošana, mārketings... Pirmkārt, mēs iepazīstamies un uzklausām. Mēs cenšamies pēc iespējas vairāk sadzirdēt klienta vēlmes un redzējumu, un pēc tam pielāgojamies, lai optimizētu un sasniegtu vēlamo rezultātu pēc iespējas īsākā laikā, piedāvājot iespējamos variantus, kurus esam izstrādājuši daudzu gadu darba gaitā šajā jomā.
Mūsu servisa centrs pastāvīgi atjaunina tirgū ieviestās sistēmas, tiklīdz ražotājs nāk klajā ar programmatūras atjauninājumiem, mēs nekavējoties integrējam šos atjauninājumus arī mūsu partneru sistēmās. Ja tirgū parādās jaunas ierīces, un mūsu partneris sapņo tās iegūt savā klīnikā, mēs vienmēr varam piedāvāt atjaunināt aprīkojumu saskaņā ar TradeIn programmu. Tādējādi mūsu partneris vienmēr atrodas uz inovāciju viļņa, un viņam nav jāuztraucas par novecojušās iekārtas utilizāciju, lai iegūtu vietā jaunu.
Apkopojot iepriekš teikto un atbildot uz jautājumu: konsultācija un aprīkojuma sagatavošana, ieskaitot primāro plānošanu un pakāpenisku attīstību, aprīkojuma klīniskā apmācība, mārketinga atbalsta pasākumi, serviss un finansējums.


Pieņemu, ka Jūsu uzdevums ir likt pacientam — klientam apmeklējuma laikā teikt: «Es to neesmu redzējis nevienā citā klīnikā».

Es uzskatu, ka unikalitāte klīnikā ir jārada īpašniekam, bet tieši aprīkojumam jābūt no atzītiem pasaules ražotājiem. Jums jāatceras, ka mūsu pacients, kā jau teicu iepriekš, šodien ir ļoti prasīgs, un viņš bieži uzdod klīniku administratoriem jautājumus, uz kuriem bez speciālista palīdzības viņi vienkārši nevar atbildēt. Kopumā es ieteiktu klīniku vadītājiem, pasūtot jebkādu aprīkojumu, veikt administratoru apmācību, kas ir neatņemama aprīkojuma ieviešanas daļa.
Lielisks piemērs mūsu sadarbībai Latvijā ir sadarbība ar klīniku JŪSU KOSMETOLOGS, dermatoloģi, Dr. Olgu Leitāni.

 

 DERMATOLOĢE, DR. OLGA LEITĀNE


Dermatoloģe, Dr. Olga Leitāne: «Mans mērķis atvērt klīniku jau bija daudzus gadus, 8 gadus strādājot estētiskās medicīnas un kosmetoloģijas jomā, iepazīstoties ar ārvalstu kolēģu pieredzi, es vēlējos izveidot tehniski un profesionāli aprīkotāko centru, kurā dermatologs un kosmetologs varētu efektīvi strādāt, lai radītu maksimālu rezultātu.
Nenoliedzami, jāsāk ar medicīnu un tikai tad ar biznesu. Ir milzīga atšķirība starp skaistumkopšanas pakalpojumu kvalitāti un specializēta skaistumkopšanas centra darbu. Tas vērojams jau pirmajā solī, iegūstot skaistu izskatu. Salonā parasti klientam būs iespēja veikt jebkuru izvēlētu procedūru, par kuru viņš ir gatavs samaksāt. Kosmetoloģijas centrā katrs plānotais izskata uzlabojums sākas ar ārsta konsultāciju. Ja kāda iemesla dēļ, pat neskatoties uz šīs procedūras slavināšanu reklāmās, jums šī procedūra ir kontrindicēta, ārsts šo procedūru neveiks un ieteiks citas metodes, kas būs piemērotas un efektīvas tieši individuāli jūsu gadījumā.

Mēs esam uzstādījuši augstu latiņu, un, neskatoties uz jau esošo pieredzi šajā jomā, tomēr saskaramies ar grūtībām. Piegādātājiem un partneriem arī ir liela nozīme. Uzsākot savu biznesu, manuprāt, ir svarīgi būt ekspertam savā darbības jomā.
Šis ir komplekss risinājums izskata un veselības uzlabošanai, ņemot vērā progresīvos zinātnes sasniegumus un efektīvas aparātu un injekciju metodes (sākot no masāžas līdz kontūrplastikai). Tikai jaunākais, oriģinālākais aprīkojums, plašs sejas un ķermeņa kosmetoloģisko metožu piedāvājums, kas pierādījis savu efektivitāti. Pārspīlētu diagnožu un uzspiestu procedūru izskaušana. Speciālistu atbalsts klientam līdz pat rehabilitācijas perioda beigām.

Pieredzējuša partnera — konsultāciju aģentūras INOMEDIS — piesaistīšana sekmēja divreiz ātrāku izaugsmi tirgū. Es uzskatu, ka biznesa partnerim ir jābūt arī jūsu domubiedram un ekspertam tajā pašā jomā, kurā tiek veikta uzņēmējdarbība. Dārga, visaugstākās klases aprīkojuma izvēle, klīnikai ir ļoti atbildīgs lēmums, tāpēc tam jābūt iespējami pārdomātam. Starptautiskajās izstādēs mēs atklājām vairākus pieredzējušus uzņēmumus, taču mūsu iepazīšanās ar INOMEDIS pārvērtās ilgtermiņa sadarbībā. Mani pārsteidza mūsu līdzīgā pieeja uzņēmuma darbībā, kuras pamatā ir speciālistu apmācība un augstas kvalitātes aprīkojums. Mēs ātri sapratām, ka mūsu partneris nav orientēts uz ātru un dārgu pārdošanu. INOMEDIS ir partneris, ar kuru jūs varat kopā augt un attīstīties, brīžiem pat apsteidzot tirgus piedāvājumu.

Mums, kosmetoloģijas speciālistiem, dažreiz ir grūti izsekot līdzi visiem nozīmīgākajiem tehnoloģiskajiem jaunumiem kosmetoloģijas pasaulē. Protams, viss saprotams un skaidrs, taču tas prasa daudz laika, jo tirgus strauji mainās, un tas, kas bija modē un efektīvs pirms trim gadiem, šodien vairāk nav aktuāls. INOMEDIS ir uzņēmums, uz kuru jūs varat pilnībā paļauties un uzticēties tā ekspertu viedoklim. Uzņēmums nodoršināja iespēju mācīties un arī praktizēties darbā ar augstākās klases ierīcēs, apmācību vadot, pamatojoties uz izstrādātāju vadlīnijām, tādējādi garantējot kvalitatīvākus rezultātus. Pirmo mēs iegādājāmies ASCLEPION MedioStar diodu lāzeri, augstākās klases vācu kvalitāte. Klienti bija pārsteigti, redzot rezultātu pēc pirmās procedūras, jo parasti pirmās izmaiņas ir pamanāmas daudz vēlāk, kas klientiem liek pārmaksāt par procedūrām. Šodien mums ir pamata aprīkojums, kādam jābūt katrā klīnikā: frakcionētais un adatu RF ādas slimību ārstēšanai un ādas atjaunošanai; diodes lāzers epilācijai; aprīkojums ķermeņa formas korekcijai; sejas kopšanas ierīces; ierīces rozācijas un ādas jaunveidojumu likvidēšanai; ierīces novecošanās pazīmju mazināšanai un ādas savilkšanai.

Neatkarīgi no tā, kādas ir jūsu ambīcijas un talanti, nav iespējams gūt panākumus vienatnē, bez komandas atbalsta!»

 

SIA Inomedis Aesthetic Group

G.Astras 1C, 2. stāvs, Rīga, Latvija
+371 28304818
LV@inomedis.group
www.inomedis.lv

 

komentāri

  • Reklāmkarogs