Kamēr ielas vēl nav neapoliešu saulrietu appludinātas. Jaunais Dolce & Gabbana aromāts – The One

22.09.2017, 3ade.lv

Kamēr ielas vēl nav neapoliešu saulrietu appludinātas. Jaunais Dolce & Gabbana aromāts –  The One

Šoreiz pa trokšņainajām Neapoles ielām devusies Emīlija Klārka. Britu aktrise, “Troņu spēļu” zvaigzne, kļuvusi par jauno Itālijas zīmola Dolce & Gabbana vēstnesi, nomainot daudzu gadu laikā tik iemīļotās Moniku Belučī un Skārletu Johansoni.

Pirmo reizi šis aromāts tika palaists nu jau tālajā 2006.gadā, un varēja tikai nojaust, kā to savā pulkā pieņems jaunā paaudze. Tomēr tā radītāji pacentušies izdabāt ne jau tikai saturiski, bet arī iepriecināt vizuāli. Zelta pudelīti ar samtainu melnu logotipu drīz vien iekārojuši visi advancētie instagram lietotāji. Aromāta reklāma stāsta, iespējams lieti kļūt par Dienvidu karalieni arī nebūdama apveltīta ar izcilu ārieni. Viss, kas nepieciešams - melna kleita DG stilā, apburošs smaids un The One aromāts.

Jaunais aromāts kļuvis vieglāks. Lai gan mēs labi zinām, ka smaržu koncentrācija nav izvēlēta pēc iegribas. Saožot aromātu pirmo reizi, tā liksies pazīstama. Tam ir divi iemesli. Pirmkārt, jūs, iespējams, to iepriekš būsiet kādam manījusi. Galu galā popularitāte ir jebkura laba aromāta lāsts. Otrkārt, līdzīgu aromātu šobrīd ir daudz. Tomēr līdz šim atkārtot DG panākumus nav izdevies nevienam, galu galā, lai vai kādi nebūtu pakaļdarinājumi, atmiņā vienalga paliek oriģināls.

Šī smarža "nostrādā" jebkuros laikapstākļos. Saprotams, ka tā koksnes aromāts un austrumnieciskā piegarša vislabāk saskan ar aukstākiem mēnešiem. Tomēr pat karstās vasaras dienās aromāts paliek gaišs un viegls.

 The One - juteklisks, burvīgs un pievilcīgs aromāts ar svaiguma notīm, kas akcentē pamatsastāvdaļas - Madonnas lilijas - daili. Baltās ziedlapiņas, kas piepūderētas ar zelta ziedputekšņiem, savijas ar itāļu bergamotes ziediem, mandarīna esenci, zīda ličiju un sulīgo balto persiku. Aromāta sirdi veido ilang-ilangs ar izsmalcinātām apelsīna ziedu notīm. Savukārt krāšņā plīvurā mūs ieskauj jutekliskā vaniļa, vetivērs un muskuss. 

Jaunais tualetes ūdens, kā jau tam vajadzētu būt, no galvas līdz kājām ir „saģērbts” pēc jaunākajām Dolce&Gabbana tendencēm. Pudelīte ir paaugusies, pastiepusies, kļuvusi slaidāka. Ģeometrisks zelta vāciņš, gluds melns logo un gaiša zelta kastīte atveido paletes krāsu kodus.

Cena:
30ml – 52 Eur
50ml – 73 Eur
100ml – 103 Eur 

Iegādes vietas: Stockmann, Debenhams, Douglas

komentāri

  • Reklāmkarogs
  • Reklāmkarogs

Нравится 3ade.lv?
Ставьте лайк в Вашей любимой соцсети