Ставьте like и читайте!

Korejas kosmētika Latvijas sievietēm

06.11.2018, 3ade.lv

Korejas kosmētika Latvijas sievietēm

 Kādu laiku Korejas kosmētika nebija pieejama ne internetā, ne skaistumkopšanas salonos. Mēs to pirkām šaubīgās interneta vietnēs, reizēm saņemot Ķīnā ražotus viltojumus, jo tikt skaidrībā ar hieroglifiem mums nav pa spēkam. Kopš tiem laikiem daudz ūdeņu un naudas ir aiztecējis. Mēs beidzot esam sapratuši, ka Korejas kosmētika mums, eiropietēm, ir tikpat piemērota kā aziātēm. Veikalos parādījušies līdzekļi, kurus agrāk varējām iegādāties tikai ārzemju interneta vietnēs, arī vietējie internetveikali dod mums rīcības brīvību. Starp daudzajiem zīmoliem ir gan līdzekļi par pieejamu cenu, gan arī premium klases profesionālai kopšanai. Apraksts un anotācija ir saprotamā valodā, zinām, ka gliemeža gļotas sauc par mucīnu. Korejas kosmētikas aktīvās sastāvdaļas eiropietim nav pierastas, bet laboratoriju veiktie testi garantē pilnīgu drošumu. Plankumus uz sejas var dabūt arī no kumelīšu ekstrakta...

Par to, kāds ir Korejas kosmētikas efekts, kā orientēties sortimentā un kādi ir jaunumi, stāsta Korejas kosmētikas MIMIKO veikalu tīkla un internetveikala mimiko.lv dibinātāja Jevgenija Petrova.

MIMIKO veikalu tīkla un internetveikala mimiko.lv dibinātāja Jevgenija Petrova

 

Kas jūs pamudināja vest uz Latviju kosmētiku no Korejas? Kāpēc izvēlējāties tieši šo segmentu?

Pirms tam vadīju salona biznesu un nedomāju par izplatīšanu. Gadījuma pēc pamēģināju un biju sajūsmā par rezultātu: āda uzreiz kļuva svaigāka un staroja. Tika pieņemts lēmums – tas noteikti jāpamēģina arī mūsu sievietēm. Protams, bija zināmas grūtības, jo ne visi zīmoli bija gatavi sadarbībai ar tik mazu tirgu. Tomēr mums uzsmaidīja laime – mums noticēja, un sākās darbs ar visā pasaulē pazīstamo zīmolu MISSHA. Mēs spējām sevi pierādīt, un pēc laika arī citi zīmoli mums uzticējās.


 Interneta vietnē mimiko.lv pieejams ļoti plašs sortiments.

 MIMIKO ir tiešsaistes veikals, kurā pārstāvētas aptuveni 15 markas. Mums ir mazumtirdzniecības veikalu tīkls, vairumtirdzniecība Baltijas valstīs, kā arī sniedzam profesionālas individuālās un kolektīvās konsultācijas.


Vieni ir pilnībā pārgājuši uz Korejas kosmētiku, bet daudzi savu ikdienas sejas kopšanu ir papildinājuši ar Korejas maskām sejai un ādai ap acīm.

Dzirdot vārdus «Korejas kosmētika», pirmais, kas nāk prātā, – auduma maskas. Šie līdzekļi uzreiz iepatikās ar plašo klāstu visiem dzīves gadījumiem, košiem iepakojumiem un augsto efektivitāti par draudzīgu cenu. Ļoti daudzi mūsu klienti iepazīšanos ar Korejas kosmētiku sāk tieši ar tām. Auduma maskas ir noteikti jāizmēģina ikvienai sievietei neatkarīgi no tā, kādam ražotājam jūs dodat priekšroku – Eiropas vai Āzijas. Ideāli, ja ikdienā lieto vienas kopšanas līnijas vai viena ražotāja līdzekļus. Tas pats attiecas uz Korejas kosmētiku.


 Vai varat atklāt ādu savu Korejas kosmētikas noslēpumu vai «knifu»?


 Mans favorīts ir auduma maskas. Vasarā pirms lietošanas masku ielieku ledusskapī, lai ādai būtu atsvaidzinošs efekts, tāpat rīkojos no rīta un vakarā, ja vajag mundrumu un tonusu. Savukārt aukstā laikā masku ar visu iepakojumu lieku siltā ūdenī – tad tā relaksē un sasilda, reizēm pat aizmiegu ar masku uz sejas. Starp citu, kāda zīmola pārstāve, atbildot uz manu komplimentu, atklāja vienu no saviem skaistuma noslēpumiem – viņa auduma maskas sejai un ādai ap acīm lieto katru dienu! Es, protams, sāku darīt tāpat – rezultāts ir satriecošs! Visiem iesaku pamēģināt.
 

Daudzi ir skeptiski pret Korejas kosmētikas kvalitāti. Kliedēsiet mītus?

Āzijas kosmētikai ir ideāla cenas un kvalitātes attiecība. Par pieņemamu cenu pircējs saņem produktu, kas neatpaliek no Eiropā ražotajiem. Ir daudz klišeju. Teiksim, aziātes ir izvēlīgākas nekā eiropietes, tāpēc Korejas kosmētiskā rūpniecība ir ievērojami priekšā Eiropas ražotājiem. Vai arī – korejietes saglabājušas savu senču skaistuma receptes. Tā ir. Bet tādas leģendas var stāstīt arī par Japānas un Ķīnas kosmētiku. Es tikai gribu teikt, ka cienījami Korejas kosmētikas zīmoli – tie ir laboratoriski pētījumi. Bet zema cena tāpēc, ka ir milzīgs apgrozījums.


Uzskata, ka Korejas kosmētika nav piemērota mūsu ādas tipam.

Jūsu ādai nepiemērotas sastāvdaļas var būt jebkurā kosmētikā: korejiešu, amerikāņu vai franču. Tās ir organisma individuālās īpatnības. Tas, ka korejieši savus produktus ātri pielāgoja Eiropas tirgum, ir taisnība. Taču nespriedīsim klišejiski: tur daudz saules, tāpēc līdzekļi vairāk domāti ādas gaisināšanai vai aizsardzībai pret piesārņoto gaisu. Bet arī pie mums gaiss nav tīrs, īpaši pilsētas centrā vai dzīvokļos bez ventilācijas. Saules nav daudz, bet neviens nav atcēlis Turciju un mūsu fanātisko mīlestību pret iedegumu. Mēs, ziemeļnieki, vispirms nosauļojamies līdz oglei un pārējo atvaļinājuma laiku ārstējam savu ādu.


Kādi ir jaunumi, kas būs pieejami arī Latvijā?

 Pavisam nesen ir parādījusies jauna tendence – kosmētiskie līdzekļi mazos, mīkstos iepakojumos. Ražotāju politika ir tāda, ka, ietaupot par iepakojumu, viņi samazina cenu. Tos ir ērti ņemt līdzi ceļojumos, turklāt var iegādāties visvisādus līdzekļus, lai sevi palutinātu un nemaksātu bargu naudu. Jaunums ir filleri, kas tūlītēji izlīdzina grumbas – 90 sekunžu laikā varat izskatīties par 10 gadiem jaunāka. Daudzas mūsu klientes jau novērtējušas plāksterus krūšu pacelšanai, tie nav redzami zem apģērba un ļauj justies kā zvaigznei bez dekoltē dziļuma ierobežojumiem.


Jūs lasāt lekcijas kolektīviem. Kā radās šī ideja?

Pieprasījums rada piedāvājumu. Viss sākās ar to, ka nelieli sieviešu kolektīvi vērsās pie mums ar lūgumu konsultēt tieši viņu darbavietā. Tā kā ziņas izplatās ātri, drīz mūs sāka uzaicināt tādi lieli uzņēmumi kā EvolutionGaming un AtelierSchool, kā arī vizāžistu skolas. Mēs stāstām par korejiešu kopšanas principiem, skaidrojam, kam paredzēti produkti, atbildam uz jautājumiem, kliedējam mītus un atklājam kosmētikas noslēpumus. Lekcijas notiek nepiespiestā gaisotnē, mēs patīkami un lietderīgi pavadām laiku, testējam produktus, liekam plāksterus ādai zem acīm. Pēc lekcijām mēs iegūstam ļoti pozitīvu atgriezenisko saiti, kas mūs iedvesmo sasniegt arvien jaunas virsotnes.

www.mimiko.lv

 

 

 

 

 

Žurnālu pārdošanas vietu saraksts: www.presesserviss.lv
Beauty Cloud var iegādāties arī profesionālās kosmētikas veikalos Rīgā.
Beauty market, Blaumaņa 8
Skaistuma fabrika N1, Stabu 13
Beautyfor, Brīvības 103
Beautyfor, Marijas 14
Beautyfor, Tērbatas 38
Beautyfor, Republikas laukums 3-24
Skaistumkopšanas aprīkojuma salons Beautyfor, Dārzciema ielā 91
Salonline, Maskavas iela 14

Visērtāk ir abonēt! Sūtiet vārdu «Abonements» uz info@3ade.lv un mēs ar Jums sazināsimies!
Abonementa cena 4 numuriem - 20 EUR. 

___ 

Rudens 2018
№ 5
Uz vāka: Anna Barinova
Idejas autore: Almaza Pirha
Foto: Andrejs Losevičs (osy.lv)
Retušēšana – Kristīna Augstmane
Mati – Diāna Greiža (BraidsD), WoW Beauty Lounge
Make-up - Nora Kosjana, WoW Beauty Lounge
Apģērbs - IMAGEHOUSE (WAME OF SHAME) un no Annas Barinovas personīgās garderobes

 

 

komentāri

  • Reklāmkarogs
  • Reklāmkarogs