Ставьте like и читайте!

Nikolasa Perikones ādu atjauninošā zivju diēta

31.07.2017, 3ade.lv

Nikolasa Perikones ādu atjauninošā zivju diēta

Vārds «diēta» raisa asociācijas ar kārtējo instrumentu cīņā ar lieko svaru. Taču taisnības labad gan jāatzīmē, ka tas tā nav vienmēr. Holivudas iedzīvotāju vidū pazīstamā Nikolasa Perikones diēta ir vērsta nebūt ne uz liekajiem kilogramiem. Šī uztura sistēma ir izstrādāta īpaši ādas kvalitātes uzlabošanai. Tievēšana tai nāk klāt tīri kā bonuss.

Jebkāda diēta mūsu ādas kvalitāti pasliktina: mēs samazinām uzņemtās kalorijas, atsakāmies no virknes uzturvielām bagāto produktu, tādējādi radot ādai triecienu.

Amerikāņu dermatologs Nikolass Perikone pierādījis, ka redzamiem ādas uzlabojumiem ir nepieciešamas vien trīs zivju diētas dienas.

Saskaņā ar Perikones teoriju, visi produkti iedalāmi 3 grupās:

Tie, kas liek ādai ātrāk novecot. Šeit pat attiecināmi: miltu izstrādājumi, liellopu gaļa, jebkuras augļu sulas, cieto šķirņu sieri, saldumi. Kā arī daži augļi un dārzeņi: mango, banāni, arbūzs, papaija, ķirbis, kartupeļi, apelsīni, kukurūza, rozīnes (dēļ augstā cukura un cietes satura). No dzērieniem nevēlami: alkohols un kafiju saturošie. Un ātrās uzkodas, protams.

Pavairo ādas jaunību. Šajā grupā uzsvars tiek likts uz jūras veltēm. Starp visām zivju sugām cieņā ir lasis, kambala, tuncis un forele. Šai pat sarakstā iekļauj olas, tītara gaļu, zaļo lapu dārzeņus, tomātus, sparģeļus, riekstus, visu veidi pākšaugus, ogas, garšvielas.

Neitrālie produkti (kuru lietošana uzturā nav liegta, taču īpašu efektu uz ādas kvalitāti nerada).

Visu uzņemamo ēdienu sadala pa piecām ēdienreizēm: trīs veido pamatēdienu, savukārt divi pārējie kalpo par uzkodu.

Uz šādu uzturu jāpāriet pakāpeniski, ieviešot uzturā arvien vairāk un vairāk pirmās grupas produktus.

No cepta ēdiena labāk atteikties par labu tvaicētam vai vārītam. Kā dzērienu var izmantot negāzētu minerālūdeni un zaļās tēju šķirnes.

Ja uzmanīgi seko visiem ārsta ieteikumiem, aprobežoties ar vienu vienīgu uzturu neizdosies. Intensīva ādas kopšana, kā arī fiziskās aktivitātes – divi obligāti nosacījumi efektīvai diētai no Nikolasa Perikones. Tiesa, dakteris uzstāj uz 20 sportisko aktivitāšu minūtēm dienā. Un vēl labāk – ārā.

Dakteris Perikone atkarībā no individuālajām vēlmēm piedāvā izvēlēties ātro atjaunināšanas kursu, kurš paredzēts trim dienām vai veltīt savai ādai ilgāku atjaunināšanas periodu 28 dienu garumā.

Pirmais variants ļaus noņemt pietūkumu, atbrīvoties no maisiņiem un tumšajiem lokiem.

Otrs padara ādu starojošāku, savukārt augums top krietni slaidāks. Kā apgalvo pats uztura sistēmas radītājs, svara zudums var būt no 5 līdz 7 kilogramiem.

komentāri

  • Reklāmkarogs