Parfimērija

Parfimērija - 15.10.2017, Almaza Pirha

Kārtējā himna mūsdienu laika varoņiem. ELIE SAAB jaunais aromāts GIRL OF NOW

Pēdējā laikā sajūtos tā, ka par varītēm visās dzīves jomās tieku pieskaitīta pie senioriem. Ne jau tikai es, sieviete, kas nu ir pārkāpusi 35+ robežu, bet arī X paaudze. Mūsu vietu steidz nomainīt paaudze Y jeb mileniāļi. Viņi ir...

Parfimērija - 03.10.2017, 3ade.lv

Ieelpot sievieti. 16 aromāti no Les Exclusifs de Chanel

Pavisam nesen Rīgā tika atklāts leģendārā Chanel ekskluzīvās kosmētikas korneris. Tikai un vienīgi šeit vienkopus iespējams atrast retākos un limitētākos zīmola produktus. Iepazīšanos iesāku ar aromātu Les Exclusifs...

Parfimērija - 22.09.2017, 3ade.lv

Kamēr ielas vēl nav neapoliešu saulrietu appludinātas. Jaunais Dolce & Gabbana aromāts – The One

Šoreiz pa trokšņainajām Neapoles ielām devusies Emīlija Klārka. Britu aktrise, “Troņu spēļu” zvaigzne, kļuvusi par jauno Itālijas zīmola Dolce & Gabbana vēstnesi, nomainot daudzu gadu laikā tik...

Parfimērija - 08.09.2017, Almaza Pirha

Mileniāļiem izdabājot – 90-to paaudze un viņiem raksturīgais aromāts. Twilly d’Hermès versija

Drosmīgi, brīvi, stilīgi, ironiski un izvēlīgi - viņi ir neparedzami... Samierinoties ar Y paaudzes jeb mileniāļu neprātībām ar zīmola slavenajiem Twilly lakatiem-kaklasaitēm, respektablais Hermès modes nams izlēmis par...

Parfimērija - 21.05.2017, Almaza Pirha

Pieliec saviem rituāliem klāt šķipsniņu izsmalcinātības un dažādības

Vannošanās – vienmēr intīms rituāls, no kura sagaidi ne jau tikai putu kārtu un vēlmi aizskalot visu aizgājušo dienu, bet gan izbaudīt aromātu un izšķīst tā apreibinošajās un dzestrajās notīs. Ar...

Parfimērija - 14.05.2017, Almaza Pirha

Vienreizējā dāvana no Guerlain: Mitsouko Aritayaki

Uz doto brīdi Guerlain parfimērijas nams uzskaita nu jau vairāk kā 350 aromātus, taču apstāties negrasās - ik gadu tā klāstu papildina arvien jauni un jauni šedevri. 2016.gadā Guerlain palaiž aromātu Mitsouko, kas iekļauts...

Parfimērija - 30.04.2017, Almaza Pirha

Galop d ’Hermès: es zinu, ko vēlos!

Vēl pirms sabiedrības dāmas dosies uz barikādēm, savukārt Modes nami aizsāks drukāt trikotāžas topus par pārsimts eiro, mudinot kļūt par feministēm, konservatīvais Hermès, bez testiem un fokusa grupām, pateicoties...

  • Reklāmkarogs
  • Reklāmkarogs
  • Reklāmkarogs
  • Reklāmkarogs