Ставьте like и читайте!

Populāras slavenības ļaujas itāļu picas meistarklasei un iepazīst jaunākās paaudzes virtuves izlietnes.

31.05.2019, 3ade.lv

Populāras slavenības ļaujas itāļu picas meistarklasei un iepazīst jaunākās paaudzes virtuves izlietnes.
Fotogrāfs: Juris Zolbergs

Klusā centra izsmalcinātajā un nesen atklātajā restorānā Italissimo kulinārijas mākslas un interjera dizaina cienītāji pulcējās aizraujošā meistarklasē, lai kopīgi ceptu picu vidusjūras gaumē un aizraujošā prezentācijā iepazītu zīmola Villeroy & Boch jaunākās paaudzes virtuves izlietnes. Pasākuma namatēvs – plašākai sabiedrībai atpazīstamais TV raidījumu vadītājs Aivis Ceriņš aicināja viesus noskaidrot pasaulē zināmā un Latvijā iecienītā zīmola Villeroy & Boch estētiski skaisto keramikas virtuves izlietņu īpašības kā traipu un smaržu atgrūdoša tehnoloģija, izturīgums pret triecieniem, skrāpējumiem un antišoka funkcija pret karstu un aukstu, un, lai šīs priekšrocības nodemonstrētu viesu klātbūtnē, tika iesaistīts restorāna itāļu izcelsmes šefpavārs Francesco Gelo Picajola, kurš gan veidoja sagataves picas meistarklasei, griežot tomātus uz izlietnes un izlejot tobasko mērci uz virmas, un pat iesviežot verdoša ūdens katlu izlietnē. 

Kā pasākuma laikā stāstīja Villeroy & Boch Gustavberg tirdzniecības pārstāvis Latvijā Mārtiņu Bērziņš – prezentācijā redzamās dažādu dizainu un krāsu virtuves izlietnes  raksturo ērts komforts, moderns dizains un pat spilgtas krāsas, taču visas kopā apvieno izcilā Villeroy & Boch keramika, no kā šīs izlietnes ir veidotas. “Villeroy & Boch savu ģimenes biznesu sāka tieši pirms 270 gadiem, kad ražoja pasaulē zināmus keramikas traukus, tādēļ, iepazīstot keramikas daudzveidīgās īpašības, tika radīti arī izcili skaistās keramikas izlietnes, vannas un tualetes podi. Zīmola virtuves izlietnes vieno Villeroy & Boch izstrādātais, patentētais CeramicPlus pārklājums, un pateicoties tieši tam, izlietnēm piemīt izturība pret skrāpējumiem, nobrāzumiem, un noturība pret visu krāsu dārzeņu, eļļu vai ogu traipiem, dažādām skābēm, smakām un ēdiena garšām.” Dalījās zīmola pārstāvis. “Uz šīm izlietnēm var droši griezt ar nazi, likt karstu pannu vai katlu un ne tikai nebaidīties par bojājumiem, bet ar vieglu lupatiņu un ierastiem tīrīšanas līdzekļiem viegli notīrīt. Bet - kas īpaši svarīgi – Villeroy & Boch sērijas Siluet izlietnes ir pieejamas ar īpašo TitanCeram keramikas veidu, kas nodrošina īpašu izturību izlietnēm, un ļauj tās izgatavot ar plānākām - šaurākām malām, radot īpašu dizainu un iespējas dažādām gaumēm.” Piebilda Mārtiņš un uzsvēra, ka pateicoties Villeroy & Boch vairāk kā 270 gadus pieredzei keramikas izstrādājumos, šis materiāls piešķir šīm izlietnēm smalku, estētisku formu un dizainu.

Pēc aizraujošās prezentācijas restorāna Italissimo šefpavāra Francesco Gelo Picajola vadībā aizraujošā meistarklasē viesi kopīgi gatavoja īstu itāļu picu un baudīja restorāna komandas pagatavotos gardumus. Pasākumu apmeklēja sabiedrībā zināmas personības kā kulinārijas mākslas mīļotāja un eksperte Ilze Jurkāne, māksliniece Ieva Bondare, viesnīcas Grand Palace Hotel īpašniece Sveta Loeva, radio SWH ētera redaktore un STV raidījumu režisore Ieva Brante, radio SWH+ personība Natālija Olesika, ēdiena un dzīvesstila blogeri Linda Tillgrena, Indra Salcēviča un Kaspars Bērziņš, modes projektu vadītāja Dita Danosa, tērpu dizainere un stiliste Dace Krieviņa-Bahmane, nozīmīgu drukāto un interneta žurnālu redaktori kā Marina Dianova, Almaza Pirha, Dace Vaivara, Jeļena Vlasova, Rodions Šehovcovs un virkne iecienītu influenceru.

 

 

 

                   

 

 

 

 

komentāri

  • Reklāmkarogs
  • Reklāmkarogs